var int henry_itemsgiven_chapter_1;
var int henry_itemsgiven_chapter_2;
var int henry_itemsgiven_chapter_3;
var int henry_itemsgiven_chapter_4;
var int henry_itemsgiven_chapter_5;
func void b_givetradeinv_henry(var C_Npc slf)
{
if(HENRY_ITEMSGIVEN_CHAPTER_1 == FALSE)
{
CreateInvItems(slf,ItMw_1H_Sword_L_03,1);
CreateInvItems(slf,ItMw_Nagelknueppel,1);
CreateInvItems(slf,ItMw_1h_Vlk_Axe,1);
CreateInvItems(slf,ItMw_1h_Bau_Mace,4);
CreateInvItems(slf,ItMw_1h_MISC_Sword,1);
CreateInvItems(slf,ItMw_1h_Misc_Axe,1);
CreateInvItems(slf,ItMw_1H_Mace_L_01,1);
CreateInvItems(slf,ItMw_1h_Vlk_Mace,1);
CreateInvItems(slf,ItMw_1h_Nov_Mace,1);
CreateInvItems(slf,ItMw_2H_Axe_L_01,2);
CreateInvItems(slf,ItMw_ShortSword3,1);
CreateInvItems(slf,ItMw_1h_MISC_Sword,1);
CreateInvItems(slf,ItMw_1h_Mil_Sword,1);
CreateInvItems(slf,ItMw_2H_Sword_M_01,2);
CreateInvItems(slf,ItMw_1h_Sld_Sword,2);
CreateInvItems(slf,ItMw_1h_Sld_Axe,2);
CreateInvItems(slf,ItRw_Arrow,386);
CreateInvItems(slf,ItRw_Sld_Bow,1);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_L_01,1);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_L_02,1);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_L_03,1);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_L_04,2);
CreateInvItems(slf,ItFoMuttonRaw,3);
CreateInvItems(slf,ItFo_Apple,3);
CreateInvItems(slf,ItFo_Fish,2);
CreateInvItems(slf,ItFo_Water,14);
CreateInvItems(slf,ItPl_Beet,7);
CreateInvItems(slf,ItPl_Mana_Herb_01,9);
CreateInvItems(slf,ItPl_Mana_Herb_02,5);
CreateInvItems(slf,ItPl_Mana_Herb_03,1);
CreateInvItems(slf,ItPl_Health_Herb_01,17);
CreateInvItems(slf,ItPl_Health_Herb_02,9);
CreateInvItems(slf,ItPl_Health_Herb_03,1);
CreateInvItems(slf,ItPl_Mushroom_01,11);
CreateInvItems(slf,ItPl_Mushroom_02,4);
CreateInvItems(slf,ItPl_Blueplant,8);
CreateInvItems(slf,ItPl_Forestberry,9);
CreateInvItems(slf,ItPl_Planeberry,9);
HENRY_ITEMSGIVEN_CHAPTER_1 = TRUE;
};
if(Npc_HasItems(slf,ItPl_Health_Herb_01) < 10)
{
CreateInvItems(slf,ItPl_Health_Herb_01,8);
};
if(Npc_HasItems(slf,ItRw_Arrow) < 100)
{
CreateInvItems(slf,ItRw_Arrow,30);
};
if((Kapitel >= 2) && (HENRY_ITEMSGIVEN_CHAPTER_2 == FALSE))
{
HENRY_ITEMSGIVEN_CHAPTER_2 = TRUE;
};
if((Kapitel >= 3) && (HENRY_ITEMSGIVEN_CHAPTER_3 == FALSE))
{
HENRY_ITEMSGIVEN_CHAPTER_3 = TRUE;
};
if((Kapitel >= 4) && (HENRY_ITEMSGIVEN_CHAPTER_4 == FALSE))
{
HENRY_ITEMSGIVEN_CHAPTER_4 = TRUE;
};
if((Kapitel >= 5) && (HENRY_ITEMSGIVEN_CHAPTER_5 == FALSE))
{
HENRY_ITEMSGIVEN_CHAPTER_5 = TRUE;
};
};