• Уважаемые гости и новички, приветствуем Вас на нашем форуме
    Здесь вы можете найти ответы практически на все свои вопросы о серии игр «Готика» (в том числе различных модах на нее), «Ведьмак», «Ризен», «Древние свитки», «Эра дракона» и о многих других играх. Можете также узнать свежие новости о разработке новых проектов, сыграть в увлекательные ФРПГ, восхититься творчеством наших форумчан, либо самим показать, что вы умеете. Ну и наконец, можете обсудить общие увлечения или просто весело пообщаться с посетителями «Таверны».

    Чтобы получить возможность писать на форуме, оставьте сообщение в этой теме.
    Удачи!
  • Внимание!
    — Требуется примерно по 3-5 человек на каждую из версий ОС:: - Windows® XP SP3, Windows® Vista SP2, Windows® 7 SP1, Windows® 8, Windows® 8.1, Windows® 10(build 10 1607) и Windows® 10(build 10 1703). Для стационарных ПК и ноутбуков. Заявку на участие можно оставить здесь...
  • Приём работ на конкурс скриншотов "Право на ненависть" окончен, но сам конкурс ещё продолжается. И сейчас предстоит не менее значимая его часть - голосование!
    Поучаствовать в выборе призёров конкурса может любой желающий. Достаточно просмотреть конкурсные работы и правила голосования в этом сообщении, а после выбрать три наиболее понравившиеся работы и аргументировано написать в теме конкурса о своём выборе. Голосование продлится до 1 ноября

[G2NK] Przebudzenie/Пробуждение

Tituf

Участник форума
Регистрация
25 Май 2016
Сообщения
62
Благодарности
115
Баллы
100
  • Первое сообщение
  • #1
Платформа игры: "Готика 2 - Ночь Ворона"
Автор:
Destiny Team
Язык модификации: Польский
Страна разработчика: Польша
Статус: 100% релиз!
Форум автора/разработчика: Drużyna Spolszczenia | Gothic 2 Przeznacznie
Скачать: Przebudzenie1.1.1.exe


Описание:
Nad Górniczą Doliną zawisło ogromne niebezpieczeństwo. Niespodziewanie do jej brzegów przybiły orkowe drakkary i wyspę zalały wrogie Klany orków z Nordmaru, które nie myślały dotrzymać warunków umowy pomiędzy Ur-Koshem a Lordem Hagenem.
Tum-Arh, opętany żądzą władzy Najwyższy Szaman Rady Pięciu Klanów, zamierza zrealizować swój plan otwierając Świątynię Śniącego i wykorzystać ogromne pokłady 'uśpionej' energii... Czym może się to zakończyć - doskonale wie Ur-Shak, który z garstką orków staje na jej straży. A gdy tylko kwestią czasu jest złamanie Pieczęci Milczenia, postanawia sprowadzić na pomoc 'Człowiek o łagodny głos' wraz z jego przyjaciółmi. Orkowa magia zdalnej teleportacji, nie do końca bezpieczna, sprowadza Bezimiennego do GD.
A sytuacja jest naprawdę nieciekawa... Na zamku nadal przebywa Arto wraz ze swoimi ludźmi, a jego stosunki z Ashganem są bardzo napięte. Pojawienie się Thorusa na czele oddziału Najemników Orków tylko skomplikuje wszystko. Dostawa rudy na kontynent obudziła apetyt na łatwy zysk...
Niespodziewanie pojawiają się w GD przedstawiciele Kompanii Górniczej i Zamorskiej Gildii Araxos. Rozpoczyna się bezlitosna walka o wpływy, złoto i kopalnie. Wszystkiemu będą się przyglądać Paladyni na czele z Ingmarem, który nie do końca pogodził się z decyzją Lorda Hagena.
Orkowie z Nordmaru, łasi na łupy i niewolników, próbują przemocą i rabunkową eksploatacją zagarnąć wszystkie bogactwa Górniczej Doliny. Są silni lecz w ślad za nimi przybywają do Doliny Nordmarczycy pod wodzą Askvida, którym przyświeca tylko jeden cel - zemsta, którą poprzysięgli po zniszczeniu ich rodzinnej osady. W GD pojawiają się także Czarni Magowie z Nowego Czarnego Zakonu, zwanego Zakonem Czaszki. Podejmują oni poszukiwania pewnego artefaktu powiązanego z Xardasem. Ich tropem podąża Zakon Ocalenia, tajemnicza organizacja Magów z kontynentu.
Bezimienny będzie miał pełne ręce roboty - przemierzy zniszczone wojną, pełne potworów i innych niebezpieczeństw ziemie Górniczej Doliny, by po raz kolejny wypełnić swoje Przeznaczenie.
Modyfikacja wykorzystuje zasoby Przeznaczenia i Epilogu oraz wiele nowych elementów ( min pancerze) z WOG-a.

*Czas akcji - tuż po zakończeniu historii w „Przeznaczenie - Epilog”
*ok 160 NPC (ludzie i imienni orkowie)
*czas rozgrywki - 40/50h
*60 zadań

Lokacje:
*Górnicza Dolina
*Wolna Kopalnia
*Opuszczona Kopalnia
*Cmentarzysko Orków

Występujące frakcje i ugrupowania:
*Ludzie Arto
*Ludzie Asghana
*Najemnicy Orków pod wodzą Thorusa
*Zakon Ocalenia (magowie)
*Paladyni
*Maruderzy i uciekinierzy
*Niewolnicy Orków
*Nordmarczycy
*Kompania Górnicza
*Łowcy Smoków
*Ludzie Magnata
*Zamorska Gildia Araxos
*Bandyci
*Nowy Czarny Zakon
*Klan Jaszczuroludzi
*Frakcja Netbeka
*Druidzi

UWAGA: Podczas testów i Gry Klubowej zdarzały się przypadki, że gra 'wyrzucała do pulpitu' w lokacji zamku. Najczęściej na 32 bitach, ale też i na dużo lepszych maszynach. Przyczyną może być wiele czynników. W takim wypadku zaleca się NIE ZAPISYWAĆ gry w tej lokacji. Zamek, taran i cały przyległy obszar jest narażony na taki błąd. Najbezpieczniej jest, korzystając np z teleportów, zapisać grę w innej lokacji - Leśnym Obozie, Lodowej Krainie, czy jakimkolwiek innym.

Скриншоты:







[/IMG]

Temat w języku polskim, ponieważ nie znam perfect jęz rosyjskiego i mogę popełnić błędy... *trollface*
 
Последнее редактирование:

Tituf

Участник форума
Регистрация
25 Май 2016
Сообщения
62
Благодарности
115
Баллы
100
Сверху Снизу